آیا دیالیز من با مرحله اجتناب از 5 نارسایی کلیه

دو شنبه 18 شهريور 1392
ن : lafee

آیا دیالیز من با مرحله اجتناب از 5 نارسایی کلیه

آیا دیالیز من با مرحله اجتناب از 5 نارسایی کلیه

فرد مبتلا به مرحله 5 نارسایی کلیه آسیب های جدی کلیه با میزان فیلتراسیون گلومرولی (GFR) کمتر از 15ml/min. با توجه به درمان محدود، دیالیز است که هنوز هم خط اول درمان برای مرحله 5 نارسایی کلیه. می تواند دیالیز با مرحله 5 نارسایی کلیه جلوگیری کنم؟

مرحله 5 نارسایی کلیه

کلیه ها یک جفت اندام حیاتی در تابع مهم ترین body.The است، برای فیلتر کردن مواد زائد و مایعات بیش از حد از بدن است. علاوه بر تابع فیلتر کردن، کلیه ها نیز می تواند تولید هورمون های خاص، تنظیم فشار خون و غیره

با این حال، در مرحله 5 نارسایی کلیه، کلیه significantly.As کلیه ها قادر به انجام وظایف به درستی آسیب دیده است، یک میزبان از عوارض و نشانه های بیماران مبتلا به نارسایی کلیه مرحله 5 تجربه معمولا خارش پوست، بی اشتهایی، تهوع و استفراغ occurs.The ، نارسایی قلبی و غیره

دیالیز تنها می تواند ضایعات و مایع اضافی را از بدن فیلتر، اما هیچ عملکرد دیگری از کلیه kidneys.As های مادری تنها طول می کشد بیش از حدود 15٪ از آنچه کلیه بومی انجام می دهند، بی شمار از عوارض مانند تورم، سردرد رخ می دهد، استفراغ، سردرد etc.Also، متوسط ​​امید به زندگی بیماران دیالیزی فقط بین 5 ~ 6 سال است.

می تواند دیالیز با مرحله 5 نارسایی کلیه جلوگیری کنم؟

این که آیا بیماران با مرحله 5 نارسایی کلیه می تواند به جلوگیری از دیالیز است تا به شرایط خاص بیمار. شما می توانید با پزشک آنلاین ما چت برای رسیدن به می دانم که اگر شما می توانید دیالیز جلوگیری از.

برای جلوگیری از دیالیز در مرحله 5 نارسایی کلیه، هدف اصلی از درمان است برای بازگرداندن ساختار اختلال کلیه و افزایش عملکرد کلیوی. اگر کلیه بومی می توانند به کار موثرتر، دیالیز غیر ضروری تبدیل خواهد شد.

میکرو چینی داروها Osmotherapy می تواند خود بازسازی بافت کلیه اختلال را تحریک به منظور ارتقاء عملکرد کلیوی به طرز چشمگیری. بنابراین، بیماران به دیالیز نیاز ندارد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: نارسایی کلیه, دیالیز,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.